غول های خبری جبهه استکبار(رویترز،اسوشیتدپرس،یونایتدپرس و فرانس پرس که بیش از85%اطلاعات و اخبار دنیا را ساخته و منتشر می کنند)شروع به حاشیه سازی و پخش خبر های ضد نقیض از جمهوری اسلامی ایران کردند. در همین حین با ظرفیت شبکه های رادیویی و تلوزیونی فارسی زبان شروع به تقویت حس ملی گرایی و قومیت گرایی ،پررنگ کردن شبهه نقض حقوق بشر ،حقوق زنان و اقلیت ها و اسیب های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در اذهان،تغییر سبک زندگی و الگو سازی کرده و در صدد رادیکالی کردن جامعه برامدند.

در مسائل کلان کشور دیدن هرکدام از اجزای پازل دشمن به تنهایی راه به جایی ندارد .و همه را باید با هم نظاره کرد و نتیجه گرفت، همان طور که رهبری فرمودند:امروز دشمن جبهه ی وسیعی را با استفاده از ابزارهای موثر و کارامد و با بهره گیری از علم و تکنولوژی تشکیل داده تا جمهوری اسلامی را هدف یک یورش همه جانبه فرهنگی قرار دهد،مقابله با این تهاجم ویرانگر نیازمند هوشیاری ..است. (19/9/71) این که ما بتوانیم طرح کلی دشمن را در مورد خودمان بدانیم ،بخشی از توان دفاعی ماست،به  این مسئله توجه داشته باشید که دشمن چه در سر دارد و چه میخواهد ،غفلت ممکن است ما را از امکان برخورد و دفاع محروم کند..(22/2/82)

انقلاب اسلامی ،انقلابی علیه اسلام

مردم طی این مدت نشان دادند که انقلاب اسلامی،انقلاب توده های مردم بوده ،نشان دادندکه انقلاب اسلامی نه تنها اتقلابی علیه ظلم و استکبار، بلکه جایگزینی فکر اسلام ناب محمدی در برابر تفکر اسلام سلطنتی ،اسلام سرمایه داری و دریک کلمه اسلام امریکایی است.

در عبور از این توطئه ها به صحنه ای می رسیم به نام انتخابات 88،دوره ای حساس که متحمل آسیب های سنگینی شدیم و باعث شد دشمن مایوس جان دوباره بگیرد، تشویق بشود.

یکی از عجایب این دوره همبستگی شبکه های خبری متمایل به دشمن وضد انتخابات برای دعوت به میدان و جذب قشر خاکستری جامعه بود.

دشمن که بعد از مدت ها تلاش و مقدمه چینی با اختلاف حدود 11میلیون رای ،کاندیدای مورد حمایت خود را شکست خورده دید با استفاده از فضایی به وجود امده توسط کاندیدا، سعی در بر هم زدن انتخابات کرد انتخاباتی که با حضور 85%و با حدود 25 میلیون رای، خود برگ زرینی برای نظام بود.

کلید خوردن پروژه تقلب و اشوب

در ساعات پایانی روز انتخابات،کاندیدای ردیف دوم، خود را پیروز انتخابات دانسته و با اعلام این خبر، تهمت تقلب در انتخابات طنین انداز میشود در ادامه اظهارات مداخله گرایانه شیطان بزرگ و انگلیس ودیگر شبکه های معارض و فعال شدن سایت های حامی کاندیدای دوم فضا را به سرعت ملتهب می کند،درپی این تحرکات کشور به مدت یک هفته به صحنه ی اغتشاششات خیابانی و بلوا و تظاهرات با حضورچند تن از سران فتنه وتوسط طرفداران کاندیدای ناکام  مبدل میشود.

 صحنه برای تضعیف نظام باز شده است

29/3/88 روزی بود که مقام معظم رهبری محکم ایستادند و گفتند:

بنده زیر بار بدعت های غیر قانونی نخواهم رفت امروز اگر چهارچوب های قانونی شکسته شود ،در آینده هیچ انتخاباتی دیگر مصونیت نخواهد داشت .ایشان با گوش زد کردن التزام به قانون وبازتاب رفتار نخبگان در بدنه مردم به آن ها هشدار دادند و با لفظ دوستان، همه را به سعه ی صدر فرا خواندند،در این مرحله رهبری با ارجاع دادن نمایندگان کاندیدا به راه های قانونی و شورای نگهبان آنان را به حلم رهنمود کردند و درخواست کردند تا موضع گیری و تعیین مرز خود با دشمنان صریح بیان کنند ،این ها همه فصل الخطابی بود برای تمامی کسانی که دلسوز این مملکت و نظام بودند و قلب شان برای کشور و انقلاب می تپید

کشور همچنان در التهاب

تظاهرات  دیگر ی در 30/3/88شکل میگیرد که منجر به آشوب و آتش سوزی اموال عمومی و مردمی و مسجد لولاگر میگردد ،هنوز سران فتنه دست از حمایت اشوبگران بر نداشته اند و حتی به دستگیری چند اشوبگر هم اعتراض می کنند در ادامه با حوادث 18تیر و بعد هم در 26 و 30 تیر و8مرداد سران فتنه در تقش مهره های نفوذی ظاهر شده و کامل کننده پازل دشمن شدند و این را فراموش کرند که: هر زمان دشمن ما را تایید کرد معلوم میشود اوضاع نا به سامان است، اخلال گران با برهم زدن امنیت تخریب بیت المال که شهرداری تهران ان را بالغ بر4میلیارد تومان پیش بینی کردو زیر سوال بردن شورای نگهبان و اصل انتخابات که خود یکی از بزرگترین جرم هاست هنوز در نقاط مختلف کشور فعالیت میکنند.

این ایستادگی رهبر، فقط مخالفت با جریانات انتخابات نبود بلکه ایستادگی در برابر جریانات سازشکار بود جریاناتی که با این مقاومت چهره ی اصلی خود را نمایان کردند اری گرگان گرسنه ای که پشت نقاب دیپلماسی پنهان شده بودند رخ نشان دادند

در این مرحله از اتفاقات پس از عدم وصول مستندات اتهام تقلب و با سپری شدن 5روز مهلت اضافه تر و باز شماری 10%صندوق های رای ،نتیجه انتخابات تایید و در روز12مرداد حکم ریاست جمهوری تنفیذگردید در این مدت رهبری بارها از دخالت ها و حمایت های دولت های غربی انتقاد کرد و ملت را به دست واحد و یک مشت محکم علیه اخلال گران توصیه کردند.

در روز قدس(27/6/88) هم اغتشاششات ادامه پیدا کرد و با شعار های مخالف فلسطین و مغایر با نظام به فعالیت خود ادامه دادند بعد از آن در جریان سفر رئیس جمهور به سازمان ملل ،در 13 آبان و در 16 آذر بارها تماشاگر القای بحران های سیاسی و امنیتی و تفرقه افکنی های افراد ضد انقلاب و نادان و از طرفی تحریم های جهانی و ایجاد نابسامانی اقتصادی در جامعه برای ضربه زدن به نظام بودیم، البته باید به یاد داشت که دشمنی دشمنان خلاف انتظار نیست و چیری که خلاف انتظار بود غفلت نخبگان و خواص جامعه بود.

بعد از نماز جمعه 27/9/88ملت همیشه در صحنه ی ایران در پاسخ به هتک حرمت کنندگان به امام خمینی (ره) در 16آذر در ابراز برائت و محکومیت فتنه گران به راهپیمایی پرداختند.

روز عاشورای حسینی(6/10/88) فرا میرسد در هنگامه عزای حسینی باز هم اشوبگران با اتش سوزی و اغتشاش و هتک حرمت به عزای حسینی دل های داغدار ملت را جریحه دار می کنند و اما چرا حال که اغتشاشگران به صورت واضح اسلامی بودن کشور را زیر سوال برده اند فلسطین را محکوم کرده اند و رو در روی نظام ایستاده اند متنبه نمیشوند؟ چرا جبهه ی خود را جدا نمی کنند؟ همین اتفاقات باعث خوش حالی و زبان درازی دشمنان انقلاب شد همین اتفاقات باعث تحریم ها و باج های بعدی انقلاب در صحنه ی جهانی شد.

9دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت

در 9 دیماه، مردم در حرکتی عظیم سران فتنه را محکوم و از آنان برائت جستند،آری روز های سال به طور طبیعی  و خودی خود همه مثل همند ،این انسان ها هستند،این اراده ها و مجاهدت هاست که یک روز را در میان روزهای دیگر برمیکشد و متمایز می کند و این امادگی ملت، در یوم الله 22بهمن، سالروز انقلاب اسلامی با سیل مردم که بالغ بر40میلیون تخمین زده شد کامل گردید و قطرات فتنه را در امواج خود محو گرداند

از این جریانات می توان به عاملی برای سنجش و افزایش بصیرت در بین مردم و آزمونی بزرگ از نخبگان  و خواص یاد کرد که خود نمونه ای بود تا مردم با چشم خود ببینند که دشمن همیشه آماده و در کمین نشسته است.